جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
تخصیص ششصد میلیون تومان بُن اعتباری برای تجهیز کتابخانه‌های کانون‌های مساجد

عضو هیئت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی از تخصیص ششصد میلیون اعتبار بن به کانون‌های مساجد خبر داد.

محمدحسین کریمی‌پور عضو هیئت‌مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درخصوص تخصیص سیصد میلیون اعتبار برای تهیه بن گفت: مجمع در راستای حرکت تبلیغی ترویجی و توزیعی سعی کرد قبل از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲، سلسله ارتباطاتی را با سازمان‌هایی که هدف ما بودند، برقرار کند. لذا چند حرکت را انجام دادیم. یکی از این مراکز کانون مساجد بود. طبق این توافق مقرر شد برای پالایش کتابخانه‌های کانون‌های مساجد، قدرت خرید آن‌ها را بالا ببریم و بتوانند کتاب‌های به‌روز و مورد نیاز خود را تهیه کنند و بعد از تجهیز کتابخانه‌ها به کتاب‌های به روز، پالایش توسط گروه کارشناسی انجام شود و کتاب‌های معیوب و زرد از دور خارج شود.  
 
در گام اول مقرر شد سیصد میلیون از هزینه را کانون‌های مساجد تقبل کند و سیصد میلیون را ما به‌عنوان مجمع ناشران تقبل کنیم که در مجموع می‌شود ششصد میلیون اعتبار. به دنبال آن بیست هزار قطعه بن‌های سی درصد توزیع شد که این مبلغ جدای از بیست درصد تخفیف نمایشگاه است. لازم به ذکر است که هر بن هم مخصوص خرید یک کتاب است؛ یعنی بابت یک کتاب صد هزارتومانی، پنجاه هزار تومان باید پرداخت شود. این بن فقط در طول نمایشگاه اعتبار دارد و در غرفه مجمع ناشران دفاع مقدس است که در انتهای طبقه دوم شبستان واقع شده، قابل ارائه است.
 
وی ادامه داد: همچنین یک رایزنی دیگری نیز با فرمانداری ورامین صورت گرفت که طبق این ۲۵۰ تومان از طریق شهرداری تامین اعتبار شد که پنج هزار قطعه بن پنجاه هزار تومانی توزیع شد به علاوه تخفیف بیست درصد نمایشگاهی که این هم در غرفه واقع در طبقه بالای شبستان قابل ارائه است. ضمن اینکه در این بن اسامی ناشری مورد توافق ذکر شده است.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها