سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
از زندگی‌نامه پیامبران تا روایت‌هایی از مرگ

مسئول اجرایی نشر معارف می‌گوید: به واسطه آماری که از فروش سیستمی در نمایشگاه به دست آورده‌ایم مخاطبان ما در این دوره از نمایشگاه رشد قابل توجه و 50 درصدی نسبت به دوره قبل داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا): انتشارات معارف را باید از جمله نشرهایی دانست که در نمایشگاه سی و چهارم استقبال بسیار خوبی را از سمت مخاطبان تجربه کرده است.

میثم عطار زاده مسئول اجرایی این نشر با اشاره به افزایش استقبال مخاطبان درباره تازه‌های این نشر می‌گوید: به واسطه آماری که از فروش سیستمی در نمایشگاه به دست آورده‌ایم مخاطبان ما در این دوره از نمایشگاه رشد قابل توجه و 50 درصدی نسبت به دوره قبل داشته‌اند. ما در این دوره از نمایشگاه آثار جدیدی را در حوزه‌های مختلف برای عرضه در نمایشگاه آماده کردیم.

او می‌گوید: سلسه کتاب‌های «سیره تریبیتی پیامبران» به قلم محمدرضا عابدینی از جمله آثار تازه منتشر شده ما هستند که کتاب مربوط به حضرت آدم از این مجموعه به نمایشگاه امسال رسیده و از سوی مخاطبان نیز مورد توجه واقع شده است.

عطارزاده می‌افزاید: در حوزه کتاب‌های دینی مجموعه کتاب‌های «حیات برزخی» با عنوان «تا ابدزندگی؛ مجموعه درسگفتارهای استاد محمدرضا عابدینی» از جمله آثاری است که استقبال خوبی را از علاقه‌مندان دریافت کرده است.

مسئول اجرایی نشر معارف، کتاب «جهاد فرهنگی» نوشته ابراهیم کلانتری را از دیگر کتاب‌های چاپ جدید و مورد توجه مخاطبان معرفی کرده و توضیح می‌دهد: هدف کتاب «جهاد فرهنگی» داشتن نگاهی ژرف به ماهیت فرهنگ و مختصات آن و بیان تقابلی است که میان فرهنگ غربی و فرهنگ ایرانی ـ اسلامی برقرار است. این کتاب زیرساخت‌های گوناگون مرتبط با این حوزه را ارائه و آنگاه با رویکردی عملیاتی، به بررسی چگونگی به‌بار نشاندن فعالیت‌ها و تلاش‌های فرهنگی مؤثر می‌پردازد.

او در پایان می‌گوید: کتاب «قاره سبز؛ خاطرات اروپا» به قلم مریم نقاشان از جمله کتاب‌هایی است که به قول معروف داغ داغ به نمایشگاه رسید و به خاطر اشاره رهبر معظم انقلاب به این اثر در همان روز اول تمام نسخه‌های آن فروش رفته و به چاپ دوم رسید.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها