سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
اندیشه احسان با آثار متنوعی از روانشناسی و زنان حضور یافت

زنان یکی از موضوعاتی است که اندیشه احسان از سال گذشته به عنوان یکی از حوزه‌های مهم علوم اجتماعی و انسانی به آن پرداخته و انتشار کتاب در این حوزه با استقبال مخاطبان هم رو‌به‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) انتشارات «اندیشه احسان» با آثاری متنوع در حوزه روانشناسی، اندیشه و زنان در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است. پورسرخی مسئول غرفه این انتشارات با اشاره به عناوین جدید این نشر در نمایشگاه سی و چهارم به ایبنا می‌گوید: در نمایشگاه امسال با آثار متنوع در حوزه‌های مختلف شرکت کرده‌ایم که برخی از این عناوین مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است.

او با اشاره به استقبال خوانندگان از حوزه زنان اضافه می‌کند: زنان یکی از موضوعاتی است که اندیشه احسان از سال گذشته به عنوان یکی از حوزه‌های مهم علوم اجتماعی و انسانی به آن پرداخته و انتشار کتاب در این حوزه با استقبال مخاطبان هم رو به رو شده است. کتاب‌هایی چون «روایت دنیای زنان؛ داستان‌های زنان بادیه نشین» با ترجمه منیژه مقصودی، آرتا غنی زاده و رامین بیات و «تکامل زنان» به قلم اولین رید با ترجمه ثمین شاه حسینی از جمله تازه‌های نشر اندیشه احسان در این حوزه هستند.

او با معرفی تازه‌های نشر این انتشارات در حوزه علوم رفتاری و روانشناسی اضافه می‌کند: در روانشناسی علاوه بر کتاب‌های کوچینگ که از آثار پرفروش ما هستند، عناوینی برای علوم رفتاری هم در اختیار مخاطبان قرار داده‌ایم که کتاب‌هایی چون «علوم رفتاری و برنامه‌ریزی سیاسی»؛ «سیاست‌گذاری در جنبه‌های روانشناسی» به قلم کاس آر. سانستاین با ترجمه نرگس زیبا طینت، «جبران؛ راهکارهایی برای اعمال انضباط در مدرسه» به قلم دایان چلسوم گوسن با ترجمه مهدی حاج اسماعیلی و بهاره مینویی و «نشخوار فکری» به قلم الیور کالینز با ترجمه آرزو مهران از جمله آثاری هستند که به نمایشگاه امسال رسیده‌اند.

او در مورد تازه‌های این نشر در علوم اجتماعی نیز بیان می‌کند: «جامعه‌شناسی شهری ایران؛ نگاهی به معماری و محیط زیست شهرهای ایران» به قلم فرشاد قهرمانی از جمله تازه‌های نشر در حوزه علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی شهری است که به عنوان یک کار تالیفی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها