دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
استقبال از نمایشگاه کتاب مطلوب است/ ناشران همدانی راضی از نمایشگاه

نمایشگاه بین‌المللی کتاب روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد به طوری که از نگاه ناشران همدانی استقبال خوب بوده و فروش خوبی هم داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، نمایشگاه کتاب 1402   از ۲۰ اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرده و تا ۳۰ام این ماه ادامه دارد، که فرصتی برای انس با کتاب است.

هر سال اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی گُل می‌کند و نمایشگاهی از کتاب‌های مختلف عرضه می‌شود، کتبی که رنگ و لعاب جلد و محتوای آنها تو را به دنیای زیبای کتاب‌ها می‌برد.

اصلا می‌توان بهار را فصل انس با کتاب نامید، فصلی که با نام کتاب گره خورده و مطالعه و کتابخوانی در آن جان می‌گیرد.

ناشران مختلفی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند، که همدانی‌ها نیز جانمانده و به صورت فیزیکی و مجازی با نمایشگاه همراه هستند.



عبدالحمید حاجیان که از ۲۵ سال قبل هر سال در نمایشگاه حضور داشته و از قدیمی‌های نمایشگاه کتاب است، به خبرنگار ایبنا گفت: نمایشگاه فرصتی برای عرضه و معرفی کتاب است و نمی‌توان یکسال از آن دور ماند.

مدیر انتشارات هانی بیان کرد: تاکنون از نمایشگاه راضی هستیم زیرا هم استقبال خوب بوده و هم فروش خوبی داشتیم امیدواریم تا پایان همین روال باشد.

معرفی ۵ عنوان کتاب جدید در غرفه انتشارات کتاب نارنجی در نمایشگاه

مدیر انتشارات کتاب نارنجی نیز با بیان اینکه تاکنون استقبال خوب بوده و فروش خوبی نیز داشتیم اظهار کرد: امیدواریم نمایشگاه تا پایان همینطور پرشور به کار خود ادامه دهد و ما ناشران بتوانیم یکسال کاری پرانرژی را دنبال کنیم.

دانیال سلطانی از معرفی چندین کتاب در غرفه خود خبر داد و گفت: در نمایشگاه امسال پنج عنوان کتاب جدید رونمایی کردیم که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ تکنیک هوش کلامی،  آزمون استاندارد جهانی - تست هوش ریون، دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱،  ۱۵۰۰ فرمول ترکیب رنگ و ریاضی صفر از جنبه کتب تازه معرفی شده در غرفه همدان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها