شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
استقبال مردم از نمایشگاه مد و لباس/ برگزاری رویدادهای فرهنگی در زنجان سرعت می‌گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه مد و لباس در زنجان گفت: جشنواره ترک‌زبانان، اجرای جشنواره ملی پانتومیم، برگزاری ورک شاپ‌های فرهنگی و هنری، برگزاری جشنواره موسیقی، تئاتر، جشنواره رضوی از برنامه‌هایی است که طی ماه‌های آتی برگزار خواهد شد.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سال جاری محسوب می‌‎شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات فرهنگ عمومی و تعیین خط مشی مربوط در این راستا افزود: برای نخستین گام نمایشگاه مد و لباس با حضور 80 برند در استان دایر شده و با استقبال خوبی مواجه شد.

حسنی با اشاره به اینکه نمایشگاه مد و لباس در شرایط خاص و ویژه و برای تامین مایحتاج مورد نیاز بانوان دائر شد، اضافه کرد: یکی از امتیازات این نمایشگاه طرح تعویض چادر مشکی کهنه با پارچه به قیمت کارخانه بود که با استقبال مواجه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به بازدید بیش از 30 هزار نفر از این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به استقبال به عمل آمده بر آن هستیم این نمایشگاه را هر 6 ماه یکبار برگزار کنیم.

وی به عدم تنوع در حوزه مد و لباس مناسب با شئونات اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم نمی‌توانند پوشاک مورد نیاز خود را مناسب با سبک زندگی اسلامی تهیه کنند از اینرو در شورای فرهنگ عمومی اجرای رویداد مد و لباس مصوب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان در راستای نیازهای جامعه حرکت می‌کند، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی و ارتباط‌گیری برندها با یکدیگر است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال دومین نمایشگاه در استان برگزار شده است، اضافه کرد: بر آن هستیم ماهانه یک رویداد فرهنگی بزرگ را در استان برگزار کنیم.

حسنی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در فروردین ماه گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده نمایشگاه کتاب استانی در همه شهرستان‌ها برگزار می‌‎شود.

وی تصریح کرد: جشنواره ترک زبانان، اجرای جشنواره ملی پانتومیم برگزاری ورک شاپ‌های فرهنگی و هنری، برگزاری جشنواره موسیقی، تئاتر، جشنواره رضوی از دیگر برنامه‌هایی است که طی ماه‌های آتی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها