شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
پنجمین چاپ کتاب «شراره‌های خورشید» روانه بازار شد

کتاب «شراره های خورشید» نوشته مشترک گلعلی بابایی و حسین بهزاد توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ پنجم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «شراره های خورشید» نوشته مشترک گلعلی بابایی و حسین بهزاد، با محوریت شخصیت شهید همت و کارنامه عملیاتی لشگر ۲۷ محمد رسول الله در عملیات خیبر به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ پنجم رسیده است.

شراره‌های خورشید ششمین اثر از گروه کتاب‌های حماسه ۲۷ اثر گل‌علی بابایی و حسین بهزاد است. این کتاب رویدادهای متنوعی از کارنامه عملیاتی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) طی چهارماهه پایانی سال ۱۳۶۲ را دربرمی‌گیرد. در این اثر حوادث و ماجراهای شگفت‌انگیزی از تاریخچه لشکر ۲۷ و واپسین ماه‌های حیات دنیوی فرمانده پرآوازه آن، شهید محمدابراهیم همت را خواهید خواند که عمده آن‌ها ازجمله مهم‌ترین ناگفته‌های دوران دفاع مقدس بوده که برای نخستین بار در قالب اثری مکتوب انتشار می‌یابد.

این یک اثر مستند تاریخی است و در ۹۵۰ صفحه و ۱۱ فصل روایت شده است‌، ده فصل محتوایی و یک فصل شامل اسناد و عکس‌هاست که بر اساس سیر تاریخی تنظیم شده‌اند. در انتها نیز فهرست منابع که به بیش از ۱۵۰ رفرنس اشاره کرده، آورده شده است.

بازه زمانی وقایع مندرج در این کتاب، از فردای خاتمه عملیات والفجر۴ در جبهه مریوان - پنجوین شروع می‌شود و در سی امین روز اسفند سال ۱۳۶۲ و آخرین روزهای عملیات آبی - خاکی خیبر پایان پیدا می‌کند.

چاپ پنجم این کتاب با قیمت ۲۸۰ هزار تومان عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها