سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
یازدهمین سالروز درگذشت سیمین دانشور برگزار می‌شود

در دیدار مدیر‌عامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی و خواهر‌زاده جلال‌آل احمد، مقرر شد یازدهمین سالگرد درگذشت این نویسنده معاصر در خانه‌موزه سیمین و جلال برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، وحیدرضا انارکی‌محمدی، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با محمدحسین دانایی، خواهرزاده زنده یاد جلال آل‌احمد و رئیس انجمن دوستداران سیمین و جلال در خانه موزه «سیمین و جلال» دیدار و درباره کّم و کیف همکاری‌های آتی، ترسیم خط‌مشی فرهنگی خانه موزه، برای برگزاری رویدادهای فرهنگی مهم گفت‌و‌‌گو کردند.

در این دیدار، درباره برگزاری مراسم سالگرد سیمین دانشور، نویسنده معاصر در محل خانه‌موزه گفت‌وگو و مقرر شد که این مراسم پنج‌شنبه (18اسفند‌ماه) ساعت 14 برگزار شود.

در این جلسه که همزمان با هفته منابع طبیعی و «روز درختکاری» برگزار شد، به منظور پاسداشت فرهنگ، احترام به طبیعت و درختکاری، 2 اصله نهال در حیاط خانه موزه سیمین و جلال غرس شد و طرفین متعهد شدند که از همه امکانات برای بهره‌برداری هرچه بهتر از خانه موزه استفاده کنند.

خانه‌موزه «سیمین و جلال» مجموعه‌ای فرهنگی، دربرگیرنده کالبدی موزه‌ای و حاوی یادگارهای ارزشمند دو شخصیت فرهنگی و سیاسی تاریخ معاصر ایران است. این خانه در محله دزاشیب واقع شده و محل فعالیت بزرگان و شخصیت‌های فرهنگ‌ساز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها