پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
هشتمین شماره فصلنامه فرهنگی و ادبی «پرواز درناها» منتشر شد

هشتمین شماره فصلنامه فرهنگی و ادبی «پرواز درناها» با مطالب متنوعی درباره معرفی نویسندگان، هنرمندان و معرفی کتاب منتشر شد.

رضا تقی‌زاده ابهری، مدیر مسئول و صاحب امتیاز فصلنامه فرهنگی، ادبی «پرواز درناها»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، گفت: هشتمین شماره فصلنامه فرهنگی و ادبی «پرواز درناها» با مطالب متنوعی درباره معرفی نویسندگان، هنرمندان و معرفی کتاب منتشر شد.
 
مدیر کتابفروشی دُرنالار  در ارومیه افزود: فصلنامه «پرواز درناها» با توجه به رسالتی که برعهده دارد آمادگی خود را برای انعکاس اخبار و فعالیت‌های ناشران استان اعلام کرده و ناشران می‌توانند فعالیت‌های فرهنگی و هنری اعم از برگزاری جلسات ادبی و یا نشر کتاب را به دفتر نشریه ارسال کرده تا درشماره‌های بعدی در این فصلنامه انعکاس داده شود.
 
وی ادامه داد: نویسندگان و شاعرانی که در سال‌های اخیر کتابی را چاپ و منتشر کرده‌اند درصورت تمایل یک جلد کتاب را به دفتر فصلنامه ارسال کنند تا گزارش کامل کتاب، رایگان در شماره‌های بعدی فصلنامه چاپ گردد.

تقی‌زاده ابهری در ادامه سخنان خود با اشاره به مطالب این شماره از فصلنامه گفت: شاه عبباسین خالچاسی، گمی لردن نه خبر؟، عاشیق‌ها، هنرمندان مردمی و سنتی جوامع ترک‌زبانان در جهان هستند، از‌جمله مطالب چاپ شده در هشتمین شماره فصلنامه فرهنگی، ادبی «پرواز درناها»، است.
 
 

وی افزود: این مطالب به قلم مرتضی هاشمی آستانه در قالب معرفی ادیب، «گمی لردن نه خبر» با موضوع کتاب چاپ شده به قلم شاعر پیشکسوت ایرج بهزادنیا، معرفی نویسنده «سیدمحمد حسین مبین؛ پدر جزامیان ایران» و معرفی هنرمند «داریوش علیزاده» با موضوع عاشیق‌ها، هنرمندان مردمی و سنتی جوامع ترک‌زبانان در جهان هستند؛ به قلم فاطمه صمدزاده، به چاپ رسیده است.

به گزارش ایبنا؛ هشتمین شماره فصلنامه فرهنگی و ادبی  «پرواز درناها» با قیمت 25 هزار تومان با مدیر مسئولی رضا تقی‌زاده ابهری،  صفحه آرایی و طراحی حمیدرضا حمزه‌پور منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها