چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
ارسال ۱۵۰ عنوان کتاب به پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان

پیروز قادری در آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه کناب سال استان گفت: ۱۵۰ عنوان کتاب به این دوره فرستاده شده بود که ۲۷عنوان از داوری اول برگزیده شدند و در داوری دوم نیز ۴عنوان کتاب برگزیده شد، همچنین ۱۰عنوان کتاب شایسته تقدیر و ۵ ناشر شایسته تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان با حضور علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان، زهرا آبسوران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و نویسندگان، شعرا، 29 آذرماه، در سالن جلسات اداره کل استان برگزار شد.

پیروز قادری، معاون  فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه کناب سال استان گفت: 150 عنوان کتاب به این دوره ارسال شده بود که ۲۷عنوان از داوری اول برگزیده شدند و در داوری دوم نیز ۴ عنوان کتاب برگزیده شد، همچنین ۱۰عنوان کتاب شایسته تقدیر و ۵ ناشر شایسته تقدیر شدند.

وی افزود: رعایت استانداردها، ذکر منابع و مأخذ، ساختار نگارشی و دستور زبان، بالا بودن معیار علمی و محتوا کتاب، آراستگی از حیث صفحه‌آرایی و رعایت استانداردها از لحاظ تصحیح و ترجمه کتاب، معیارهای داوری این دوره کتاب سال بودند.

قادری ادامه داد: بازه زمانی چاپ و نشر آثار سال گذشته بوده و کتاب‌های کمک‌درسی شامل این جشنواره نمی‌شود،  تمامی آثار در تهران داوری و بررسی شد.

وی با اشاره به آثار برگزیده پنجمین دوره کتاب سال افزود: ۴ عنوان کتاب برگزیده پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان شدند که در سال گذشته به چاپ رسیده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها