چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
مهدی حجوانی جایگزین عباس جهانگیریان شد

هیئت مدیره‌ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، در نشست سه‌شنبه ۲۲ آذرماه ١۴٠١ درخواست استعفای عباس جهانگیریان، رئیس هیئت‌مدیره‌ انجمن از مقام ریاست را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این نشست که با حضور اکثریت اعضای اصلی، یک عضو علی‌البدل و دو بازرس هیئت‌مدیره برگزار شد، با توجه به وضعیت جسمانی عباس جهانگیریان و نیاز وی به آرامش و استراحت در طول درمان، درخواست وی با اکثریت آرا پذیرفته شد.

در بخشی از استعفای عباس جهانگیریان آمده است: 
«با آنکه بودن در کنار شما خوبان و خدمت به انجمن، خود می‌توانست بخشی از تأمین امنیت روانی و درمان من باشد، اما نیاز به فرصت کافی برای معالجه و چند عمل جراحی، مرا به ناچار از ادامه‌ی همراهی محروم می‌کند.» 

در ادامه، برای انتخاب رئیس جدید، با نامزدی دو عضو هیئت‌مدیره، مهدی حجوانی و علی کاشفی خوانساری برای ریاست، رأی‌گیری به عمل آمد و مهدی حجوانی با اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت مدیره‌ انجمن انتخاب شد.

لازم به ذکر است عباس جهانگیریان همچنان عضو هیئت‌ مدیره‌ انجمن باقی خواهد ماند و تا برگشت سلامت وی، معصومه انصاریان، نخستین عضو علی‌البدل انجمن، به جای او در هیئت‌مدیره‌ حضور خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها