دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
نشست «ضرورت مطالعه کتاب‌های غیردرسی» در انجمن ناشران کودک و نوجوان

همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، نشست «ضرورت مطالعه کتاب‌های غیردرسی» از سوی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

زهرا یعقوبی، عضو هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان و دبیر برگزاری همایش‌ها و نشست‌های انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره برنامه‌های این انجمن به‌مناسبت هفته کتاب، بیان کرد: نشست «ضرورت مطالعه کتاب‌های غیردرسی» یکی از برنامه‌های هفته کتاب با محوریت چگونگی علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه و راهکارهای استعدادیابی از میان دانش‌آموزان در خلال مطالعه غیردرسی است.
 
وی افزود: مجری – کارشناس این برنامه احمدرضا آذربایجانی است و قرار است درباره  تاثیر مطالعه کتاب‌های غیردرسی بر افزایش دانش و آگاهی کودکان و نوجوانان و ضرورت توجه به این موضوع بحث و تبادل نظر شود.
 
یعقوبی با بیان اینکه چهار سخنران برای این برنامه پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در این نشست، محمد گودرزی دهریزی، شیرین هاشمیان و محمد طوسی درباره ضرورت مطالعه کتاب‌های غیردرسی صحبت خواهند کرد.
 
به گفته وی، غرق شدن در فضای مجازی و دیدن بازی‌های الکترونیک، بخش زیادی از بدنه‌ فعال جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان را از فرهنگ مطالعه محروم کرده و خوانش متون غیردرسی را کمتر کرده است و این نشست درصدد بررسی این موضوع است.

نشست «ضرورت مطالعه کتاب‌های غیردرسی» شنبه 21 آبان از ساعت 14 تا 15 در دفتر انجمن برگزار خواهد شد.
 
سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها