دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
100 اثر به دبیرخانه نهمین دوره کتاب سال لرستان ارسال شد

رضا نیازی گفت: 100 اثر به دبیرخانه نهمین دوره جایزه کتاب سال لرستان رسید که آثار پس از بررسی اولیه برای داوری نهایی به خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال خواهد شد.

رضا نیازی، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، در لرستان با بیان اینکه نهمین دوره جایزه کتاب سال لرستان با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف توسعه فرهنگ نشر در جامعه، معرفی آثار فاخر مکتوب نویسندگان و ناشران و ارتقاء سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی در استان منتشر شد، افزود: ناشران و نویسندگان آثار خود را تا 31 مرداد به دبیرخانه ارسال کردند که این مهلت تا 10 شهریور ماه نیز تمدید شد.
 
نیازی گفت: 100 اثر به دبیرخانه نهمین دوره جایزه کتاب سال لرستان رسید که آثار پس از بررسی اولیه برای داوری نهایی به خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: آیین پایانی این جایزه آبان‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار و به آثار برگزیده در هر بخش لوح افتخار، تندیس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
 
نیازی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه 10 پروانه نشر در مرحله صدور مجوز در استان قرار دارند، افزود: مراحل نهایی صدور پروانه، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام هستند و با صادر شدن این تعداد پروانه نشر، تعداد ناشران لرستان به 65 نشر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در نیمه نخست سال 1401 نیز هفت مجوز چاپخانه در لرستان صادر شده که در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها