پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
شرایط قابل توجهی برای پیشرفت صنعت چاپ کشور وجود دارد

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرایط موجود برای پیشرفت صنعت چاپ کشور را قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: شرایط بسیار خوبی برای اتصال فعالان صنعت چاپ به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم شده است.

یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به حضور شرکت‌ها و مجموعه‌های شاخص و خلاق حوزه چاپ، عنوان کرد: اگرچه به دلیل کرونا و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران مشکلات زیادی پیش روی فعالان این صنعت قرار دارد اما خلاقیت و نوآوری در صنعت چاپ، آینده درخشانی را پیش روی این صنعت دیده می‌شود.
 
وی ادامه داد: اگرچه همه فعالان صنعت چاپ کشور در این نمایشگاه حضور ندارند، اما شرکت‌ها، چاپخانه‌ها و تولیدکنندگان مهمی در این رویداد حضور دارند و شاهد موفقیت‌های آن‌ها هستیم.
 
احمدوند با بیان اینکه شرایط قابل توجهی برای پیشرفت این صنعت وجود دارد، گفت: شرایط بسیار خوبی برای اتصال فعالان صنعت چاپ به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم شده، در کنار آن فعالان این صنعت نیز برای توسعه کارشان همت خوبی وجود دارد.
 
وی یادآور شد: عزم صنعتگران حوزه چاپ برای تولید ماشین‌آلات ازسوی بخش خصوصی وجود دارد، در کنار آن خلاقیت و نوآوری‌های خوبی در زمینه بسته‌بندی و استفاده  از تکنولوژی‌های روز نیز شکل گرفته است.
 
وی با بیان اینکه امیدوارم این صنعت در آینده رو به پیشرفت باشد، تاکید کرد: امیدوارم که صنعت چاپ در آینده نزدیک زمینه اشتغال‌زایی، ارزآوری و تولید بیشنر نقش پررنگ‌تری داشته باشد.
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری تا 11 شهریورماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها