پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
امکان ارسال رایگان کتاب برای مخاطبان در شهرضا فراهم است

مدیر کتاب‌فروشی شهرضا اصفهان گفت: امکان ارسال کتاب و محصولات فروشگاه درصورت درخواست مجازی، برای مخاطبان در شهرضا رایگان است و برای سایر مناطق، این‌ محصولات با محاسبه هزینه ارسال خواهد شد.

محمدرضا زمان‌زاد، مدیر کتاب‌فروشی شهرضا اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره ویژگی‌های شعبه جدید کتابشهر در این شهرستان، عنوان کرد: این کتاب‌فروشی، با متراژ 50 متر و 2000 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف، همراه با عرضه لوازم‌التحریر، گیفت و بازی‌های فکری، بعد از یک‌ماه ارائه خدمات، 28 فروردین‌ماه به‌طور رسمی، میزبان مخاطبان است.

وی با اشاره به امکان فروش مجازی و ارسال کتاب‌ برای اعضا صفحه کتاب‌فروشی شعبه جدید کتابشهر گفت: در صفحه اینستاگرام کتابفروشی شهررضا، امکان فروش مجازی پیش‌بینی شده است. مخاطبان می‌توانند با دنبال کردن این صفحه از برنامه‌های این کتابفروشی آگاه شوند و همزمان، کتاب‌های مورد نظر خود را سفارش دهند. معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های صفحه ketabshahr_shahreza است.

به گفته این کتاب‌فروش؛ ارسال کتاب و محصولات فروشگاه درصورت درخواست مجازی، برای مخاطبان در شهرضا رایگان است و برای سایر مناطق، این‌ محصولات با محاسبه هزینه ارسال خواهد شد.

وی درباره اجرای برنامه‌های مختلف جنبی که این کتابفروشی تازه تاسیس قرار است، برای مخاطبان خود داشته باشد، گفت: جشن امضای کتاب‌، معرفی کتاب، دورهمی‌های اهالی کتاب و  نقد و بررسی آثار ازجمله برنامه‌هایی است که در آینده، کتابفروشی شهررضا آن را برگزار خواهد کرد.

زمان‌زاد درباره برنامه‌های ویژه کتابفروشی شهرضا گفت: همزمان با عید فطر، فراخوان مسابقه کتابخوانی را منتشر می‌کنیم. این مسابقه  کتابخوانی، همزمان با سالروز تولد امام رضا‌(ع) یا در عید قربان، برندگان خود را خواهد شناخت. بانی این مسابقه کتابخوانی یک مسجد است و قرار است کتاب «سه دقیقه در قیامت» نوشته جمعی از نویسندگان انتشارات ابراهیم هادی به‌عنوان منبع معرفی شود.

زمان‌زاد با اشاره به استقبال قابل توجه از کتاب‌فروشی جدید شهر‌ضا گفت: این شهرستان با 120 هزار نفر جمعیت، چهار کتابفروشی قدیمی و سنتی دارد و کتاب‌فروشی شهرضا نخستین کتابفروشی بزرگ و مدرن این منطقه محسوب می‌شود. کتاب‌فروشی شهرضا بیستمین شعبه کتابشهر در کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها