دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
پست در این دوره با سرعت بالاتری سفارشات را تحویل‌می‌دهد

مدیرکل پست خراسان رضوی وعده داد در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب، سفارشات با سرعت بالاتری تحویل‌ مشتریان خواهدشد.

سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی با اشاره به افزایش حضور ناشران استان خراسان‌رضوی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب افزود: پست امسال با سرعت بالاتری سفارشات را تحویل‌می‌دهد و همچون دوره گذشته امسال هم پست در نمایشگاه مجازی کتاب همکاری گسترده‌ای با برگزارکنندگان خواهد داشت.
 
وی با تشریح مشکلاتی که در دوره اول نمایشگاه مجازی کتاب برای اداره پست ایجاد شده بود، گفت: عدم لفاف بندی و بسته بندی مناسب از طرف برخی ناشران و استفاده از کاغذ‌های نازک جهت فاکتور‌های محصول باعث‌‌می‌شد در اولین مسیر مبادله آسیب ببیند و آدرس مخدوش شود.
 
موسوی ادامه داد: این مشکلات را به اتحادیه ناشران اعلام کردیم تا در قالب دستورالعملی به ناشران ابلاغ شود و امیدواریم در دوره دوم نمایشگاه مجازی کتاب شاهد این مشکلات نباشیم.

 
افزایش حضور ناشران خراسان‌رضوی در دومین نمایشگاه مجازی

مدیر کل پست خراسان رضوی همچنین گفت: سال گذشته از این استان ۶۳ ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب شرکت کردند که این تعداد در سال جاری به ۱۱۳ ناشر افزایش پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون استقبال ناشران و مردم از نمایشگاه مجازی کتاب بسیار خوب بوده است، اضافه کرد: نمایشگاه مجازی کتاب فرصتی را فراهم آورد تا علاقه‌مندان بدون حضور فیزیکی و فقط از طریق اینترنت کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.
 
موسوی با اشاره به تجربه‌های جدید و فرصت‌های فراهم شده در نمایشگاه مجازی کتاب گفت: طبق بررسی‌های بعمل آمده اکثر سفارشات کتاب در دوره گذشته در بازه زمانی ۲۲ الی ۳ بامداد بوده ‌است ؛ مردم در ساعت‌هایی از شبانه روز که فراغ بال بیشتری دارند کتاب سفارش‌ می‌دهند.
 
مدیر کل پست خراسان رضوی تصریح کرد: در سال گذشته در نمایشگاه مجازی کتاب ۵۲ هزار کتاب از سراسر کشور به ناشران در استان خراسان رضوی سفارش داده شد و متقابلا از استان خراسان رضوی بیش از ۱۸ هزار کتاب به دیگر استان‌ها سفارش داده شده بود.
 
وی گفت: سفارشات از مبدا تهران به مقصد خراسان رضوی حداکثر در سه روز، شهرستان‌های استان خراسان رضوی حداکثر ۵ روز و روستاییان حداکثر ظرف ۷ روز توزیع خواهد شد.
 

مدیر کل پست خراسان رضوی همچنین گفت: با توجه به اینکه سورتینگ مشهد (سیستم مکانیزه پست) هم در مدار پستی قرار گرفته است، قطعا روال کار در تاییدیه و رهسپاری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
 
موسوی یادآور شد: اقدامات خوبی از جمله سورتینگ و مرکز مکانیزه و خط مستقیم پستی در خصوص مراکز استان‌های همجوار به مرکزیت بیرجند، بجنورد و زاهدان راه اندازی شده است که وجود این خط مستقیم پستی باعث‌ می‌شود تا سفارشات را به سرعت و در کمتر از ۲۴ ساعت توزیع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها