شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مشارکت 63 کتابفروشی آذربایجان‌شرقی در طرح پاییزه کتاب 1400

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از مشارکت 63 کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب 1400 در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌شرقی، قاسم ناظمی با بیان این مطلب گفت: 40 کتابفروشی از تبریز و 23 کتابفروشی از شهرستان‌های مراغه، هشترود، شبستر، مرند، قره‌آغاج، ملکان، عجب‌شیر، بستان‌آباد، میانه، بناب، اسکو، جلفا، اهر و کلیبر در این طرح مشارکت می‌کنند.
 
ناظمی مدت زمان اجرای پاییزه کتاب را پنج روز عنوان کرد و گفت: طرح پاییزه کتاب 1400 از امروز شنبه 29 آبان‌ماه کار خود را آغاز کرد و تا روز چهارشنبه 3 آذرماه ادامه خواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: در طرح پاییزه کتاب 1400 خریداران می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با یارانه 20 درصدی و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند. سقف مجاز خرید سیصد هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 60 هزار تومان تعیین شده است. 
 
یادآوری می‌شود، اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب 1400 در پیشخوان فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی www.azarsh.ir قابل مشاهده است.
 
بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌ و چهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور  ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها