سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
برگزاری «ضیافت همزبانی» در محفل ادبی نهاد کتابخانه‌ها

جمعی از شاعران و ادیبان کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان همزمان با هفته وحدت در نشستی مجازی با عنوان «ضیافت همزبانی» به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گرد هم می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست «ضیافت همزبانی» امروز( ۲۷ مهرماه) با حضور شاعران پارسی زبان برگزار می‌شود.

در این نشست مجازی که به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با دبیری رضا اسماعیلی برگزار می‌شود، کتاب‌های «درخت کلمات» و «پیرهن گم کرده‌ام» از احمد حسینی، نویسنده و مترجم پاکستانی نیز رونمایی خواهد شد و شاعرانی مانند علیرضا قزوه، سیدرضا هاشمی، علی داودی، زهرا زاهدی، تکتم حسینی و محمدامین کرخی نیز به شعرخوانی خواهند پرداخت.

معرفی کتاب «سرگذشت یتیم جاوید» (محمد در شیرخوارگی و خردسالی) اثر صلاح‌الدین سلجوقی نیز از بخش‌های دیگر این نشست خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند امروز از ساعت ۱۴ از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی  https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel  در این نشست شرکت کنند.

همچنین این برنامه به‌صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها