دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
رونمایی از 14 عنوان کتاب در زنجان همزمان با هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: همزمان با هفته ملی کودک 14 کتاب تولیدشده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان رونمایی می‌شود.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ملی کودک گفت: امسال هم مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با این هفته با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است، اضافه کرد: «کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، باورهای دینی و معنویت»، «کودک، خانواده و مهارت‌های زندگی»، «امنیت، بهداشت و سلامتی»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «هویت، میراث طبیعی و فرهنگی»، «رسانه و فناوری‎های نوین» نیز عناوین روزهای کودک است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اجرای 18 عنوان برنامه در 17 مرکز کانونی طی هفته ملی کودک گفت: از جمله برنامه‌های این هفته نشست پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در حوزه فضای مجازی با مشارکت کارشناسان نیروی انتظامی برای مربیان و کارشناسان کانون، طرح چسبی برای من در موضوع آسیب‌های اجتماعی و در قالب عکس، شعر، داستان، قطعه پادکست و حضور در صدا و سیما و تبیین برنامه‌های حوزه کودک خواهد بود.

وی گفت: حضور کتابرسان سیار در روستای دیرج، حضور کتابرسان سیار در مجتمع پردیسان، و پخش انیمیشن‌های کانونی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی این هفته اجرا می‌شود.

نوری از عضویت رایگان در کانون‌های پرورش فکری طی هفته ملی کودک خبر داد و گفت: برگزاری 52 کارگاه تخصصی، دیدار با فرزندان شهدای مدافع سلامت، مدافع حرم و اهدای تندیس «آینده ساختنی است» به خانواده شهید لندی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در هفته ملی کودک است.

وی سایر برنامه‌های هفته ملی کودک را برگزاری جشن هفته ملی کودک در مدرسه ابتدایی فرشته در قالب قصه‌گویی و دیدار با کودکان، تولید فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای با موضوع معرفی مشاهیر و اجرای برنامه با همکاری دستگاه‌های مرتبط عنوان کرد و افزود: همچنین در این هفته 14 عنوان کتاب تألیف شده به همراه مستند و قطعه موسیقی تولید شده برای کنگره شهدای 3535 شهید نیز رونمایی خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: تقدیر از فعالان کودک و نوجوان در حوزه تئاتر، حوزه موسیقی، فیلم و انیمشین و تجلیل از مربیان کانون و اجرای برنامه مشترک با هیئت‌های مذهبی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته کودک اجرا می‌شود.

نوری از برگزاری 52 کارگاه تخصصی نیز خبر داد و گفت: در هفته ملی کودک یک روز این کارگاه‌ها برای اعضای عمومی به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها