شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
دهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در خوزستان برگزار می‌شود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان دهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، مسئول انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اعلام این خبر گفت: جایزه ادبی «یوسف» در سه بخش: بزرگسال، نوجوان و بخش ویژه (داستان شهیدان) در محورهای: دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت برگزار می‌شود. 

ستاره عرفانی با اشاره به امتیازهای ویژه این جایزه در داوری ادامه داد: توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداخت به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌های آن استان و استفاده از زبان و گویش‌های محلی همراه با ترجمه فارسی در داوری آثار امتیاز خاصی خواهد داشت.

وی با تاکید بر این موضع که داستان‏‌های ارسالی نباید قبل از این در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه‌ای منتشر شده باشد، اضافه کرد: آثار منتخب و برتر هر سه بخش پس از ویرایش در مجموعه‏‌ جداگانه، چاپ شده و داستان‌‏های منتخب و برگزیده استان‌، برای انتخاب آثار برتر به بخش ملی ارسال می‌شود.

عرفانی با بیان اینکه محدویتی در ارسال تعداد آثار وجود ندارد، گفت: آثار باید تایپ شده و در قالب فایل word با درج نام، سال تولد، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای داستان تنظیم و ارسال شود.

مسئول انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 مهرماه 1400 به نشانی yoosofkhz@gmail.com ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها