دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
اجرای «تابستانه کتاب» برای اتباع غیر ایرانی در قم

مدیر مجموعه «دنیای کتاب» قم از اجرای طرح «تابستانه کتاب» ویژه اتباع (غیر ایرانی) از امروز (18 مرداد) تا بیست و دوم همین ماه خبر داد.

حسین قوامیان با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: تابستانه کتاب ویژه اتباع (غیر ایرانی) بعد از به پایان رسیدن طرح «تابستانه کتاب» که از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از سوی مجموعه ما برای اتباع در نظر گرفته شده است.
 
مدیر مجموعه «دنیای کتاب» قم اعلام کرد: این طرح از 18 تا 22 مردادماه به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در این طرح اتباع ساکن قم و خارج از قم می‌توانند با حضور یا ثبت سفارش از تخفیف 20 درصدی خرید کتاب بهره‌مند شوند.
 
قوامیان ادامه داد: مجموعه «دنیای کتاب» قم برای این برنامه 60 هزار عنوان کتاب از 1500 ناشر فراهم آورده که در موضوع‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند.
 
این فعال حوزه کتاب یادآور شد: در طرح سراسری «تابستانه کتاب» که از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای 9 تا 15 مرداد در 974 کتابفروشی سراسر کشور برگزار شد، مجموعه «دنیای کتاب» قم به عنوان پرفروش‌ترین کتابفروشی کشور بر اساس تعداد کتاب شناخته شد.
 
قوامیان بیان کرد: «دنیای کتاب» قم از ابتدای طرح در صدر فروش قرار داشت و با فروش ۱۲ هزار و ۵۶۲ عنوان کتاب تابستانه کتاب را به پایان رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها