پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
فعالیت در زمینه گسترش معارف اسلام خدمتی لازم است

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در رونمایی از تارنمای اختصاصی نهج‌البلاغه در قم گفت: فعالیت در زمینه گسترش معارف اسلام ناب را خدمتی لازم و مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، عصر دیروز تارنمای اختصاصی نهج‌البلاغه به همراه متن تفسیر نهج‌البلاغه با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید رونمایی شد. آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم با تشکر از دست‌اندرکاران تولید این تارنما، گفت: فعالیت در زمینه گسترش معارف اسلام ناب را خدمتی لازم و مهم است.
 
در معرفی تارنمای نهج البلاغه آمده است: این کتاب شریف گنجینه بزرگ معارف اسلام، عالی‌ترین درس برای تعلیم و تربیت انسان‌ها، بهترین سرمایه خودسازی و تهذیب نفس و موثرترین برنامه برای ساختن جامعه‌ای سالم، پاک و سربلند است. تنها کسانی می‌توانند درباره این کتاب بزرگ و بی‌نظیر سخن بگویند که حداقل یک بار با دقت کامل، تمام آن را از آغاز تا پایان مطالعه کرده باشند. آنگاه روشن خواهد شد که هرچه درباره این مجموعه گران‌بها گفته شود، کم است.
 
در ادامه اضافه شد: هر کس بیشتر در این کتاب غور کند، خود را با دریایی از علم و دانش روبه‌رو خواهد دید که با مهم‌ترین مسائل زندگی انسان در تمام ابعاد معنوی و مادی سروکار دارد.
 
امکان نمایش متن و ترجمه همزمان نهج البلاغه، امکان جستجو در فهرست خطبه‌ها، نامه‌ها و حکمت‌های نهج البلاغه و امکان مشاهده تفسیر خطبه‌ها و نامه‌های نهج البلاغه از امکانات مهم این تارنمای تخصصی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها