دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
صفر تا صد خلاقیت در نمایش

مجموعه کتاب شش‌جلدی با موضوع «نمایش خلاق» از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم رونمایی این اثر می‌توانند از ساعت 16 ای 17 و 30 دقیقه روز دوشنبه (24 خردادماه) به فروشگاه کتاب 16 مراجعه کنند.

کار تألیف و تدوین این کتاب‌ها از سوی دفتر تخصصی تئاتر کاربردی جهاددانشگاهی هنر و با همکاری شش نفر از استادان و کارشناسان نمایش خلاق و نمایش کودک و با هدف تولید یک مجموعه مطالعاتی کاربردی برای مربیان هنر کودک، فعالان و علاقه‌مندان نمایش خلاق و همه اقشاری که به نحوی با آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان سر و کار دارند، انجام شده است.

این بسته آموزشی و تخصصی با عناوین «مبانی نمایش خلاق» نوشته داوود کیانیان، «نمایش خلاق برای کودکان» نوشته منوچهر اکبرلو، «گام‌به‌گام به‌سوی تئاتر خلاق» نوشته رضا فیاضی، «نمایش خلاق، راهی به سمت تفکر و تجسم خلاق» نوشته فائزه فیض شیخ‌الاسلام، «سفر نمایشی به دنیای داستان با نمایش خلاق» نوشته حسین فدایی‌حسین و «نمایش خلاق، آزمایشگاهی برای زندگی» نوشته اکرم ابوالمعالی تألیف و آماده انتشار شده است.
 
علاقه‌مندان برای حضور در مراسم رونمایی این آثار می‌توانند در ساعت 16 بیست‌وچهارمین روز خردادماه به فروشگاه کتاب 16 واقع در خیابان انقلاب، بین فلسطین و برادران مظفر جنوبی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها