دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
یزد می‌تواند به مرکز رویدادهای کتابی کشور تبدیل شود

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، گفت: می‌توانیم یزد را به مرکز رویدادهای مربوط به کتاب در کشور تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، محمدصالح جوکار با حضور در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دیدار با مجید جوادیان‌زاده مدیرکل، ضمن اشاره به ظرفیت‌های گسترده یزد در حوزه کتاب و کتابخوانی، گفت: با معرفی کتاب به‌خصوص کتاب‌های دینی و آیینی به مردم و نوجوانان و کودکان، می‌توانیم یزد را به مرکز رویدادهای مربوط به کتاب در کشور تبدیل کنیم.

وی افزود: برای اینکه یزد، مرکزیت رویدادهای مربوط به کتاب به‌خصوص کتاب‌های دینی و آیینی از جمله پایتختی صحیفه سجادیه باشد، باید یک‌سری اقدامات در راستای معرفی به مردم به‌ویژه جوانان و کودکان مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این مراسم نیز مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی در استان گفت: در سال گذشته با توجه به برنامه‌ها و اقداماتی که در زمینه کتاب و کتابخوانی داشتیم، توانستیم برند و عنوان پایتختی کتاب ایران را به خود اختصاص دهیم که این افتخار توانست بسیاری از اتفاقات خوب در این حوزه برای ما رقم بزند.


وی افزود: ما برنامه های کتابخوانی خود را محدود به سال گذشته نکردیم و سعی داریم با چشم‌انداز کسب پایتختی کتاب جهان در این مسیر حرکت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط