دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
چهارمین همایش «چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» با محوریت کرونا

چهارمین همایش «بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» با موضوع کودک، کتاب و کرونا ۲۵ و ۲۷ آبان از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهرا یعقوبی دبیر نشست‌های تخصصی همایش چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با بیست‌وهشتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی، چهارمین همایش «بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» را برگزار مي‌کند.
 
وی افزود:‌ این همایش طی دو نشست برگزار می‌شود و اولین نشست با موضوع «آسیب‌های خانه‌نشینی کودکان و نقش تخیل» در روز یکشنبه 25 آبان ماه از ساعت 17 تا 18 با حضور احمدرضا آذربایجانی و مجید راستی برگزار می‌شود.
 
یعقوبی با اشاره به نشست دیگری که برای این هفته پیش‌بینی شده است، توضیح داد: دومین نشست با موضوع شیوه‌های کتاب‌خوانی جمعی کودکان و راه‌های دسترسی آسان به کتاب نیز در روز سه‌شنبه 27 آبان ماه از ساعت 16 تا 17 با حضور احمدرضا آذربایجانی و  فرزانه شهرتاش برگزار خواهد شد.
 
وی درباره اهداف برگزاری این نشست‌ها گفت: این برنامه‌ها در استمرار سه همایش پیشین انجمن در حوزه چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان در سال گذشته است.
 
به گقته یعقوبی، این دو نشست در صفحه‌ اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی anjoman_nasheran_kodak_nojavan به صورت آنلاین و برخط برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی این انجمن نشست‌ها را دنبال کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها