چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
جشنواره‌ای مشترک با رویکرد چاپ و نشر برگزار شود

پیشنهاد می‌کنم با توجه به اهمیت صنعت چاپ در کنار صنعت نشر جشنواره‌ای مشترک با رویکرد صنعت چاپ و نشر تدوین و برگزار شود تا دو اصل فرهنگی و صنعتی با یکدیگر توامان با قدرتی والا بروز کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، امین آصفی مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزش یادداشتی به مناسبت ۱۱ شهریور روز ملی صنعت چاپ منتشر کرده است؛
 
۱۱ شهریور تداعی‌گر صنعتی است که با زیرکی تمام توانسته هنر، فرهنگ و اقتصاد را در اوج به هم پیوند دهد. این روز یاد آور تلاش مستمر و مداوم جمع بزرگی از رادمردان این مرز پرگُهر است.
 
بی شک تعیین یک روز از سال برای صنعت چاپ مجالی است، برای تبادل افكار، شناخت مشكلات و بررسی راهكار جهت رسیدن به اقتصاد چاپ با تکیه بر توان هنرمندان صنعتگر ایرانی و مجالی برای تفكر در این زمینه، تعامل عقاید و فكرسازی برای رسیدن به جهش این صنعت و توسعه پایدار است.
 
از این رو لازم است كه تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در تقویت تمام تشكل‌ها تلاش مضاعفی صورت دهند. لکن پیشنهاد می‌کنم با توجه به اهمیت صنعت چاپ در کنار صنعت نشر جشنواره‌ای مشترک با رویکرد صنعت چاپ و نشر تدوین و برگزار شود تا دو اصل فرهنگی و صنعتی با یکدیگر توامان با قدرتی والا بروز کند.
 
روز ملی صنعت چاپ را به تمام صنعتگران، فعالان اقتصادی و كارآفرینان عرصه پهناور صنعت چاپ ایران تبریک عرض می‌‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها