چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کتابی به نوشته پزشک دعا

دکتر کراندال که به «پزشک دعا» معروف است؛ در کتاب «مبارزه» به موضوعاتی نظیر چگونگی محافظت از خود، خانواده، دوستان و جامعه از ویروس کرونا می‌پردازد و اینکه در صورت آلوده شدن چه کاری باید انجام دهید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از bookauthority  کتاب «مبارزه» با عنوان اصلی FIGHT BACK Beat the Coronavirus تازه‌ترین اثری است که در دنیای کتاب پزشکی منتشر شده است. این اثر آنچه که شما نیاز دارید تا درباره کرونا ویروس بدانید را برای مخاطبان منعکس کرده است.
 
موضوعاتی نظیر تشخیص بیماری و شناخت علائم اینکه چگونه می‌توان از آلودگی جلوگیری کرد، در این کتاب درج شده است. دکتر Chauncey Crandall، پزشک و نویسنده مشهور جهان، آخرین اطلاعات بهداشتی را در مورد چگونگی محافظت از خود، خانواده، دوستان و جامعه از ویروس کرونا، چگونگی متوقف کردن شیوع عفونت و اینکه در صورت آلوده شدن چه کاری باید انجام دهید، تشریح می‌کند.

 
 
دکتر کراندال به «پزشک دعا» معروف است؛ چراکه همراه با دارو به تجویز نماز و دعا می‌پردازد. این اثر با همکاری شارلوت لیبوف نویسنده و برنده جایزه کتاب در حوزه سلامت و پیشگام در زمینه خبرنگار بهداشت و درمان به رشته تحریر درآمده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها