پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
کتابخانه مدرسه روستای علی‌آباد اشنویه افتتاح شد

به‌همت اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی و به مناسبت دهه فجر، کتابخانه مدرسه روستای علی‌آباد شهرستان اشنویه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در آئین افتتاح این کتابخانه گفت: این کتابخانه با اهداء ی۱۰۰۰ جلد کتاب به همراه میز، صندلی و قفسه کتاب به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: انس و الفتی که کودکان و نوجوانان با کتاب و فرهنگ مطالعه برقرار می‌کنند زیربنای ترقی و اعتلای ذهنی و روحی آنان را تکامل می‌بخشد.

زاهدی با بیان اینکه کتاب و کتاب‌خوانی در تعمیق پیوند آنان با علم، پژوهش و دانایی نقش برجسته‌ای را ایفا می‌کند، افزود: دو کتابخانه دیگر نیز در اشنویه و سلماس در دهه فجر امسال تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: طی سال‌های اخیر بیش از  ۱۵ کتابخانه کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مدارس مناطق کم‌برخوردار با اهدای بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی افزود: ترویج و توسعه کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان، درک لذت مطالعه گروهی و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌های کتاب محور از جمله مهمترین اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

زاهدی در پایان سخنان خود عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر ۱۳۹۸ با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها