یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
آيين رونمايی از آثار در دست چاپ و طرح‌های پايان‌يافته‌ بنیاد ایران‌شناسی

آيين رونمايي از آثار در دست چاپ و طرح‌های پايان‌يافته بنياد ايرانشناسي و قدردانی از دانشجويان برتر و پژوهشگران حوزه ايرانشناسي به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از  روابط عمومی بنياد ايرانشناسی، همزمان با «هفته پژوهش»، بيش از 30 جلد از طرح‌های پايان یافته و آثار در دست چاپ بنیاد ایرانشناسی، در يازدهمين نشست از سلسله نشست‌های «دوشنبه‌هاي ايرانشناسی» رونمایی خواهند شد.

در اين نشست كه صبح روز دوشنبه 26 آذرماه 1397، از ساعت 9 تا 12 برگزار مي‌شود، حضرت آيت‌الله سيدمحمد خامنه‌ای، رئيس بنياد ايرانشناسی و محمدرضا مخبر دزفولی، دبير شورای عالي انقلاب فرهنگی، به‌مناسبت «هفته ‌پژوهش» سخنرانی می‌کنند.

همچنين در این نشست بیش از 30 جلد از طرح‌های پايان یافته و آثار در دست چاپ بنیاد ایرانشناسی همچون کتاب‌های: «شهرهای ایرانشهر»، «سهم ایران در علوم قرون وسطی»، «دریانوردی در ایران از آغاز تاکنون»، «مناسبات قدرت در منطقه خلیج فارس (با تأکید بر رقابت‌های اقتصادی)»، «مجموعه مقالات باستانشناسان جوان»، «جشن‌ها و مناسبت‌های ایران»، «دانشنامه غير منقول» و طرح‌های: «دانشنامه ایرانشناسی استان‌ها»، «دانشنامه علوم ایرانی، نجوم و کیهان‌شناسی»، «ایرانشناسی، اخلاق، عادات و سنن ایرانی»، «ایرانشناسی برای دوره‌های آموزشی مدارس»، «ایرانشناسی برای دانشگاه‌های ایران»، «اطلس گاه‌نگاری ایران بر اساس داده‌های مطلق»، «وحدت اقوام ایرانی»، «دایرهالمعارف صنایع دستی» و... رونمایی می‌شوند.

تقدير از دانش‌آموزان برتر المپياد نجوم و نيز دانشجویان برتر دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری بنیاد ایرانشناسی از دیگر برنامه‌های بنياد ایرانشناسی در اين روز خواهد بود.

علاقه‌مندان به شركت در اين برنامه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان شیخ بهایی(جنوبی)، خيابان ايرانشناسی، پایین‌تر از بزرگراه شهید همت، بنیاد ایرانشناسی مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها