چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
آموزگار در جریان ثبت‌نام تابستانه قرار گرفت

محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ظهر(۲۳ مردادماه) با حضور در موسسه خانه کتاب از روند ثبت نام کتابفروشی ها در طرح تابستانه کتاب ۹۷ بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و كتابفروشان تهران (۲۳ مردادماه) با حضور در موسسه خانه كتاب از روند ثبت نام كتابفروشی‌ها در طرح تابستانه كتاب ۹۷ بازدید كرد.

آموزگار در این بازدید گفت: پیشرفت‌های فنی این دوره از طرح تابستانه كتاب قابل توجه است و ما از گزارش آماری طرح عیدانه كتاب در بسیاری از امور استفاده می‌كنیم.

رئیس اتحادیه ناشران و كتابفروشان تهران بیان كرد: تاثیرات ارائه یارانه مستقیم خرید كتاب به مصرف‌كنندگان از طریق كتابفروشی‌ها در بسیاری از شهرها نمود پیدا كرده است؛ بعد از اجرای این طرح‌ها در بعضی از شهرها مراسم رونمایی، جشن امضای كتاب و... آغاز می‌شود یا سرعت می‌گیرند. شهرهای كوچک مراسم شب بخارا برگزار می‌كنند و این‌ها همه تاثیرات مثبت اجرای این طرح‌ها است.
 
آموزگار گفت: این طرح‌ها باید در استان‌ها و مناطق كم‌برخوردار ادامه‌دار باشد تا كل یارانه‌ای كه برای آن‌ها در نظر گرفته شده در همان استان مصرف شود. عدم مصرف یارانه در نظر گرفته شده برای كتابفروشی‌ها نشان می‌دهد كه این كتابفروشی‌ها در خطر بسته شدن هستند و باید در مركز توجه قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها