شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
شجاع عضو شورایعالی مشاوران نمایشگاه کاغذ و مقوا شد

غلامرضا شجاع پیشکسوت صنعت چاپ و نشر به عنوان عضو شورایعالی مشاوران نخستین نمایشگاه تخصصی کاغذ ، مقوا ، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه انتخاب شد.

غلامرضا شجاع در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر افزود: اولین نمایشگاه تخصصی کاغذ ، مقوا ، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه با هدف ایجاد بستر مناسب برای ایجاد فضای مناسب تولید و رقابت، عرضه جدیدترین ماشین آلات مربوط، ورود تکنولوژی‌های نوین و بهره‌مندی از این فناوری‌ها و از همه مهمتر ایجاد فضای رقابتی در این حوزه برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ایجاد رقابت بین تامین‌کنندگان و عرضه‌کنندگان خارجی، امکان برقراری ارتباط مستقیم بین عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان در فضایی کاملا رقابتی، افزایش کیفیت و کاهش قیمت رقابتی نیز از دیگر اهداف نمایشگاه به شمار می‌آید.
 
شجاع با اشاره به اهمیت این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه تلاش دارد تا توانمندی‌ها و پتانسیل‌های لازم در حوزه کاغذ، مقوا و ماشین‌های مرتبط را به نمایش بگذارد و امکان حضور همه فعالان این صنف را در فضایی رقابتی فراهم کند.
 
وی همچنین درباره حکم خود در نمایشگاه توضیح داد: بنده از طرف دکتر رضا امیدی مدیرعامل شرکت آینده‌اندیشان رادینا؛ شرکت برگزارکننده نمایشگاه کاغذ و مقوا به عنوان عضو شورایعالی مشاوران نمایشگاه انتخاب شده‌ام.


 
اولین نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا و فراورده‌های سلولزی و ماشین‌‌آلات وابسته ششم تا نهم مرداد سال 97 برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها