سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
دستگاه کتابخوان 80 دلاری در راه است

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب «بارنزاندنوبل» اعلام کرده است که تصمیم دارد دستگاه‌های کتابخوان جدید خود را با قیمت ارزان‌تری بفروشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از گودایریدر، شرکت «بارنزاندنوبل» بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب در آمریکا، ماه گذشته جدیدترین دستگاه کتابخوان خود با نام «نوک گلولایت 3» را روانه بازار کرد.

«نوک گلولایت 3» با قیمت 119 دلاری وارد بازار کتاب آمریکا شد، اما ظاهراً مسئولین این فروشگاه تصمیم گرفته‌اند قیمت این دستگاه را تا 89 دلار کاهش دهند. البته آن‌گونه که بارنزاندنوبل اعلام کرده مشتری‌های ثابت و اعضای فروشگاه می‌توانند دستگاه جدید را با تخفیف 9 دلاری، یعنی با قیمت 80 دلار تهیه کنند.

دستگاه جدید کتابخوان بارنزاندنوبل دارای بیشترین وضوح در بین دستگاه‌های مشابه خود است، ولی نسبت به نسخه قدیمی‌تر خود یعنی «نوک پلاس» تغییر چندان ندارد.

ویژگی دستگاه جدید نسبت به دستگاه‌های پیشین این شرکت، وجود سیستمی موسوم به «فرونت لیت» است که باعث می‌شود متن مورد نظر واضح‌تر دیده شود. در دستگاه جدید از فناوری مادون قرمز استفاده شده است، که قابلیت خواندن متون زیر نور خورشید را امکان‌پذیر می‌کند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها