چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
دیدار افسانه شعبان‌نژاد با کودکان در کرمان

افسانه شعبان‌نژاد، شنبه (25 آذر 1396) در کتابسرای اردیبهشت کرمان به دیدار کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) افسانه شعبان‌نژاد، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، عصر شنبه (25 آذر 1396) در کتابسرای اردیبهشت کرمان به دیدار کودکان و نوجوانان می‌رود.

شعبان‌نژاد در این دیدار ضمن دیدار با کودکان و نوجوانان درباره آثارش با آنها گفت‌وگو کرده و آثارش را برای بچه‌ها امضا می‌کند.

افسانه شعبان‌نژاد، شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، در یکم اردبیهشت ماه ۱۳۴۲ در شهداد کرمان متولد شد. 
شعبان‌نژاد فعالیت خود را در حوزه ادبیات کودک و نوجوان از سال ۱۳۶۰ آغاز کرد. مدتی به عنوان سردبیر برنامه خردسالان و کودکان در رادیو مشغول به کار بود. سردبیری مجلات رشد نوآموز و رشد دانش‌آموز، عضویت در شورای شعر کیهان بچه‌ها، عضویت در شورای شعر و موسیقی و شورای نمایشنامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مسئولیت‌های قبلی و فعلی او به شمار می‌رود. او هم اکنون به عنوان مسئول شورای شعر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول فعالیت است. از او تاکنون بیش از۴۰۰ عنوان کتاب در حوزه شعر، داستان، ترجمه و بازنویسی برای کودکان و نوجوانان منتشر شده‌ است.
 
این شاعر و نویسنده بیش از 60 جایزه و نشان و لوح تقدیر از جشنواره‌های ادبی داخلی و خارجی دریافت کرده است. 
او در سال 2008 برگزیده دوم جایزه افق‌های تازه بولونیای ایتالیا برای کتاب ارنگ ارنگ، بگو چه رنگ شده است و در سال 2010 کاندیدای دریافت جایزه آسترید لیندگرن، معتبرترین جایزه ادبی جهان در بخش کودک و نوجوان شده است.

این مراسم ساعت 18:30 دقیقه شنبه (25 آذر 1396) در کتابسرای اردیبهشت واقع در کرمان خیابان شریعتی، روبه‌روی سه راه تجلی (گنجعلی خان) کوچه 17 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها