شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
رولینگ و کینگ: توئیتر با افزایش کلمات خود را نابود کرد

نویسندگانی چون جی. کی. رولینگ و استفن کینگ معتقدند مدیران توئیتر با افزایش تعداد حروف موجب نابودی این شبکه اجتماعی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایندیپندنت، نویسندگان معروفی چون جی.کی. رولینگ و استفن کینگ معتقدند شبکه اجتماعی توئیتر با اجازه دادن به کاربران خود برای نوشتن جملات بلندتر خود را نابود کرده است.
 
هفته گذشته توئیتر به کاربران خود اجازه داد که در پست‌های خود تا 280 کلمه استفاده کنند که این میزان دو برابر کلماتی است که پیش از این کاربران اجازه اشتراک آن را با دیگران داشتند. مدیران توئیتر می‌گویند با این اقدام به کاربران خود اجازه دادند احساسات خود را بهتر بروز دهند اما رولینگ معتقد است آن‌ها با این کار هدف شبکه خود را زیر سؤال بردند. نویسنده مجموعه «هری پاتر» معتقد است کوتاهی جملات خصیصه اصلی و متفاوت این شبکه اجتماعی بود و حالا دیگر نیست! وی نوشته: «توئیتر خود را نابود کرد. کم بودن کلمات جذابیت زیادی داشت و من همیشه به اینکه مردم چطور در چند کلمه می‌توانند خلاقیت خود را نشان دهند توجه می‌کردم.»
 
استفن کینگ دیگر نویسنده‌ای است که به این موضوع واکنش نشان داد. کینگ که اخیراً با همکاری پسرش کتاب «زیباهای خفته» را وارد بازار کتاب کرد و کتاب دیگرش تحت عنوان «این» به تازگی به اقتباسی سینمایی تبدیل شد در پست جداگانه‌ای در توویتر چنین نوشت: «280 حرف اصلاً ایده خوبی نیست!»
 
توئیتر اعلام کرد افزایش حروف امتحانی است. نخستین بار در اواخر ماه سپتامبر بود که افزایش حروف توئیتر توسط گروه محدودی آزمایش شد و سپس این امکان در اختیار همه کاربران قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها