سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
​«چجوری برگردم» و «پوکانی» در راه است

مهدی طهوری، نویسنده کودک و نوجوان، از تالیف سه کتاب جدید با عنوان‌های «چجوری برگردم»، «پوکانی» و «آنها یازده نفر بودند» خبر داد و گفت که این آثار را برای چاپ به ناشر تحویل داده است.

مهدی طهوری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره جدیدترین آثارش اظهار کرد: چندی پیش سه کتاب جدید با عنوان‌های «چجوری برگردم»، «پوکانی» و «آنها یازده نفر بودند» را برای چاپ به ناشر تحویل دادم که دو کتاب نخست برای گروه سنی کودک و کتاب سوم برای گروه سنی جوان است.
 
این نویسنده و منتقد ادبی ادامه داد: «چجوری برگردم» داستانی در ژانر فانتزی درباره صرفه‌جویی در مصرف برق است که به انتشارات فنی ایران تحویل داده‌ام و «پوکانی» هم داستانی خلاق در ژانر فانتزی برای کودکان است که به زودی از سوی انتشارات کتاب سپید منتشر خواهد شد. «آنها یازده نفر بودند» نیز مجموعه داستان است که به زودی از سوی انتشارات اگر منتشر می‌شود.
 
وی درباره کتاب‌های چاپ شده‌اش نیز توضیح داد: آخرین کتابی که از من منتشر شده و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال عرضه و رونمایی شد «اردک‌ها دارند آب تنی می‌کنند» نام دارد که درباره مصرف بهینه آب است و اثری زیست‌محیطی محسوب می‌شود و از سوی انتشارات فنی ایران منتشر شده است.

طهوری گفت: البته پیش از این نیز دو کتاب دیگر با عنوان‌های «به خاطر خرس‌های قطبی» که در جشن اخیر لاک‌پشت پرنده به عنوان کتاب برگزیده برای خواندن به کودکان معرفی شد و «سیب‌زمینی اژدها» که قصه فانتزی برای کودکان است و از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده، از من چاپ شد که بازخورد خوبی از آنها گرفتم.
 
مهدی طهوری، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان، سال 1354 در همدان متولد شد و کار حرفه‌ای‌اش را در حوزه نویسندگی از سال 1378 با چاپ کتاب «کشف‌الغطاء» آغاز کرد. از جمله آثار او می‌توان به «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق(زندگینامه)» و «مشارکت» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها