چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
یادبود مدیا کاشیگر برگزار می‌شود

مراسم یادبود مدیا کاشیگر، مترجم و نویسنده مطرح کشورمان عصر روز جمعه (13 مردادماه)‌ در کتابفروشی علمی و ففرهنگی برگزار می‌شود.

حجت بداغی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: از اواخر سال گذشته جلسه‌ای را در روزهای جمعه در کتابفروشی علمی و فرهنگی برگزار می‌کنیم و به بررسی آثار نویسندگان و شاعران می‌پردازیم. با توجه به درگذشت مدیا کاشیگر، شاعر، مترجم و نویسنده برجسته کشورمان، قرار است جلسه این هفته به او اختصاص داشته باشد.

وی ادامه داد: در این مراسم همراه با علاقه‌مندان و دوستان مدیا دور هم جمع خواهیم شد و به خواندن و بررسی آثار او می‌پردازیم. این مراسم از ساعت 18 تا 20 روز جمعه (13 مردادماه) در کتابفروشی علمی فرهنگی برگزار می‌شود.

این نویسنده در توضیح افراد حاضر در مراسم گفت: در این مراسم یادبود، دوستان نزدیک و علاقه‌مندان زنده‌یاد مدیا کاشیگر مانند اسدالله امرایی، سعید طباطبایی، علیرضا بهنام، شهلا زرلکی، جواد عاطفه، یوسف انصاری و شهاب لواسانی حضور دارند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند در زمان مشخص شده به کتابفروشی علمی فرهنگی واقع در خیابان کریمخان زند، بین قائم مقام و خردمند شمالی مراجعه کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها