یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
​مهدی یزدانی‌خرم مهمان این هفته‌ی کارگاه «چای و داستان»

مهدی یزدانی‌خرم و کتاب‌هایش مهمان این هفته‌ی کارگاه «چای و داستان» در قم است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست این هفته‌ی کارگاه «چای و داستان» به مهدی یزدانی‌خرم و آثارش اختصاص دارد و قرار است آثار این نویسنده در قم بررسی شود.
 
کارگاه «چای و داستان»، کارگاه داستان‌نویسی هفتگی مدرسه اسلامی هنر قم است که از ساعت 18 دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود. در این کارگاه مهمان هایی از شهر قم و خارج از قم به ترتیب یک هفته درمیان حضور پیدا می‌کنند. 
 
حضور تمامی داستان‌نویسان و علاقه‌مندان به داستان در این کارگاه آزاد است و علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند در ساعت مشخص شده به نشانی قم، خیابان هنرستان، نبش کوچه بیستم، مدرسه اسلامی هنر قم مراجعه کنند.
 
مهدی یزدانی‌خرم، روزنامه‌نگار و نویسنده در دوم شهریور سال 1358 در تهران متولد شده است. او فارغ‌التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع لیسانس از دانشگاه تهران است. اولین رمان او «به گزارش اداره‌ هواشناسی فردا این خورشید لعنتی» نام داشت که در سالِ 1385 در انتشارات ققنوس به چاپ رسید و برنده‌ بهترین رمان متفاوت سال شد. مهدی‌یزدانی‌خُرّم رمانِ «من منچستریونایتد را دوست دارم» را نیز در سالِ 1391 منتشر کرده بود که جایزه‌ ادبی هفت اقلیم و بوشهر را به دست آورد و در جوایزِ مهرگان و رمان متفاوت نیز نامزد بود. آخرین اثر منتشر شده از او نیز «سرخ سفید»‌نام دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها