پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
تاکید وزیر نیرو  بر واگذاری  نمایشگاه کتاب به صنوف نشر

حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در بازدید از سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: واسپاری نمایشگاه کتاب تهران به صنوف نشر، ضمانت تداوم و استمرار برگزاری آن در سال‌های آینده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد رسانه‌ای و خبری سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو ضمن مثبت ارزیابی کردن واگذاری بیش از نود درصد امور نمایشگاهی به اصناف حوزه‌ نشر در نمایشگاه سی‌اُم کتاب اظهار کرد: واسپاری کارهای نمایشگاه کتاب به صنوف نشر، ضمانت تداوم و استمرار برگزاری چنین رویداد فرهنگی کشور در سال‌های آینده است.
 
وی تصریح کرد: هرچقدر این گونه فعالیت‌ها به اصناف مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی محول شود تداوم و استمرار آن ضمانت پیدا می‌کند.
 
چیت‌چیان در ادامه اظهار کرد: به طور اصولی این نوع فعالیت‌های فرهنگی نباید متکی به اعتبارات و بودجه دولت باشد چون ممکن است دولت یکسال بودجه داشته باشد و سال دیگر نداشته باشد و یا یکسال کم باشد و یا زیاد بنابراین فعالیت‌های فرهنگی که تنفس معنوی و حیات فکری جامعه است نباید وابسته به بودجه‌ی دولتی باشد چون اگر این طور باشد با نبود پول کار فرهنگی دچار افت شدیدی می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها