یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
آغاز به کار کتابخانه دیجیتالی تخصصی ولایت و امامت/ امکان جست‌وجو و یادداشت‌برداری در «نورلایب»

کتابخانه دیجیتالی تخصصی ولایت و امامت همزمان با دهه ولایت و امامت با قابلیت جست‌وجو و یادادشت‌برداری در متن آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم‌اسلامی، این مرکز به مناسبت دهه ولایت و امامت و فرارسیدن عید سعیدغدیر خم، وب‌سایت کتابخانه دیجیتال نور، کتابخانه تخصصی ولایت و امامت را با بیش از ۳۱۰ عنوان در ۶۵۰ جلد کتاب با محوریت امامت حضرت علی(علیه‌السلام) و جانشینی پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) منتشر کرد.

دسترسی به متن و تصویر صفحات کتاب‌ها با قابلیت جست‌وجو در متن و دیگر امکانات پژوهشی همچون یادداشت‌برداری، نمایه‌زنی، رنگی کردن متن از ویژگی‌های وب‌سایت کتابخانه دیجیتال نور (نورلایب) است.  

احادیث غدیر، زیارت‌نامه غدیر، اثبات خلافت، جنبه‌های قرآنی امامت، جنبه‌های تاریخی غدیر، ادبیات غدیر، فضایل و مناقب اهل‌بیت پیامبر علیهم السلام، تاریخ تشیع و فرقه‌های آن، مباحث کلامی و اعتقادی شیعه از جمله موضوعات این کتابخانه است.
 
کتابخانه نورلایب (www.noorlib.ir) با بیش از ۱۶هزار جلد کتاب و با توجه به دارا بودن منابع گسترده تراث و نسخه‌های فراوان، همواره مورد استقبال مخاطبان داخلی و خارجی اس است.

«ترجمه الغدیر (۲۲ جلد)»، «علی و شکوه غدیر خم بر فراز وحی و رسالت در ترجمه ینابیع الموده»، «پژوهشی در گزارش‌های الغدیر از تحریف روایات فضایل و مناقب علوی در کتب اهل سنت»،‌ »غدیر در نگاه خورشید: جلوه های ولایت علوی در پرتوی کلام رضوی» و «میزان حق یا شرح فصل امامت از تجرید الکلام خواجه نصیر طوسی» از‌ جمله منابع این کتابخانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها