یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
انتشار سیزدهمین روایت نزدیک به نام «لیلا»/ یادگاران شهید تجلایی منتشر شد

کتاب «لیلا» شامل روایت مجید عباسی از هشت سال حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و سی و یکمین جلد از مجموعه «یادگاران» شامل خاطراتی از «شهید علی تجلایی» روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت؛ سیزدهمین جلد از مجموعه کتاب‌های روایت نزدیک با موضوع زندگی مجید عباسی جانباز شیمیایی و از رزمنده‌های هشت سال دفاع مقدس در اثری با عنوان «لیلا» منتشر شد.

این کتاب که به کوشش زهره‌ علی‌عسگری تدوین و منتشر شده است، داستان زندگی و فعالیت‌های مجید عباسی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را روایت می‌کند. این روایت به زبان اول شخص تنظیم شده و مخاطب در سرتاسر آن با متنی روبه‌روست که راوی آن مجید عباسی است.
 
«روایت نزدیک» عنوان مجموعه کتاب‌هایی است که بنا دارد وقایع دوران جنگ را روایت و برای این مساله به اندازه کافی به خواننده نزدیک شده و متنی ساده را ارائه دهد. این کتاب‌ها تلاش دارند در کنار سادگی راوی حقایقی باشند که روایت‌کننده از نزدیک دیده و لمس کرده است.
 
کتاب لیلا را نشر روایت فتح با قیمت 100 هزار ریال در 1100 نسخه منتشر کرده است.

همچنین روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت از انتشار سی و یکمین جلد از مجموعه «یادگاران» انتشارات روایت فتح شامل خاطراتی از «شهید علی تجلایی» خبر داد.
 
این کتاب شامل یکصد خاطره کوتاه درباره شهید علی تجلایی به روایت خاطراتی از زبان برادر، همسر، فرزندان و دوستان شهید، به قلم سمیه زالی است. این کتاب صد تصویر کوتاه است از فرماندهی که هم می‌‌بایست از او بترسی و هم می‌توانستی دوستش بداری.

«یادگاران» عنوان کتاب‌هایی است که بنا دارد تصویرهایی از سال‌های جنگ را در قالب خاطره‌های بازنویسی‌شده، برای کسانی که آن سال‌ها را ندیده‌اند، نشان بدهد. این مجموعه راهی است بر سرزمینی نسبتا بکر میان تاریخ و ادبیات، میان واقعه‌ها و بازگفته‌ها، خواندن‌شان تنها یادآوری است، یادآوری این نکته که آن مردها بوده‌اند و آن واقعه‌ها رخ داده‌اند؛ نه در سال‌ها و جاهای دور، در همین نزدیکی.
 
کتاب «یادگاران؛ شهید علی تجلایی» با شمارگان 1100 نسخه، 112 صفحه و به بهای 60 هزار ریال منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها