یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
نقد و بررسی «سرخِ سفید» در موسسه آپ‌آرت‌مان

مهدی یزدانی خرم با اعلام انتشار چاپ دوم «سرخِ سفید» جدیدترین رمان خود، از برگزاری جلسه نقد و بررسی این کتاب در روز پنجشنبه 9 اردیبهشت در موسسه آپ‌آرت‌مان خبر داد.

مهدی یزدانی‌خرم در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره جدیدترین رمان خود با عنوان «سرخِ سفید» عنوان کرد: خوشبختانه استقبال از این رمان خوب بوده، به طوری که طبق اعلام ناشر آن (چشمه)، چاپ اول این کتاب با تیراژ 1500 نسخه‌ در کمتر از یک ماه تمام شد و چاپ دوم آن با همین تیراژ از هفته آینده در بازار کتاب عرضه می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جلسه نقد و بررسی این کتاب خبر داد و گفت: به مناسبت انتشار چاپ دوم این کتاب، در روز پنج‌شنبه نهم اردیبهشت نیز جلسه‌ای با حضور دکتر حسین صافی، جامعه‌شناس و حسن محمودی داستان‌نویس و روزنامه‌نگار درباره این رمان ترتیب داده شده است.

«سرخِ سفید» روایتی از چندین شخصیت است که در دی‌ماه سال 1358 سرنوشتشان به هم گره می‌خورد. رمان در سال 1391 و از یک باشگاه کوچکِ ورزشی در خیابانِ شانزده آذر آغاز می‌شود و رزمی‌کارِ رشته کیوکوشین‌کاراته که برای گرفتن کمربند سیاه باید پانزده مبارزه کند و تاب بیاورد. هر کدام از این مبارزه‌ها عاملی می‌شوند برای بازگشت به دی ماهِ برفی سال 1358 و فضای ملتهبِ سیاسی‌اش. در رمان، شخصیت‌های تاریخی و سیاسی فراوانی حضور دارند که سرنوشت‌های خاصی پیدا می‌کنند.

لازم به ذکر است که این جلسه ساعت 17 در موسسه آپ‌آرت‌مان، واقع در خیابان سپهبد قرنی، کوچه کلانتری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند با شماره 88866744 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها