دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
«پرسمان یاد» منتشر می‌شود/ پاسخی به پرسش‌های خاطره‌نگاران جنگ

کتاب «پرسمان یاد» از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دست انتشار است. این کتاب مسائلی را که خاطره‌نگاران حوزه جنگ تحمیلی با آن مواجه‌اند، پاسخ می‌دهد.

معصومه رامهرمزی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: کتابی به نام «پرسمان یاد» که با همراهی گروهی از پژوهشگران حوزه خاطره‌نگاری و دفاع مقدس تدوین شده است به زودی منتشر می‌شود.

وی درباره محتوای این کتاب توضیح داد: به کوشش «شورای سیاست‌گذاری و کارشناسی خاطره» نشست‌هایی را با حضور گلعلی بابایی، مدیر سابق سازمان هنری و  ادبیات دفاع مقدس و محسن شاه‌رضایی، قاسم فروغی‌جهرمی، گلعلی بابایی، مسعود امیرخانی برگزار کردیم و سوال‌هایی را از علیرضا کمری، مسئول واحد پژوهش تحقیقات ادبیات پایداری درباره مشکلات خاطره‌نویسی پرسیدیم.

عضو «شورای سیاست‌گذاری و کارشناسی خاطره» ادامه داد: این گفت‌وگو‌ها تا 15 جلسه، حول محور خاطره از نظر عمَلی، نظری و عملیاتی ادامه یافت و کوشیدیم راهکار رفع مسائل و مشکلاتی را که معمولا خاطره‌نگار‌ان حوزه دفاع مقدس با آن‌ها مواجه‌اند بپرسیم.

رامهرمزی درباره زمان انتشار این کتاب گفت: کتاب «پرسمان یاد» از سوی انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر می‌شود.

نویسنده «یکشنبه آخر» ادامه داد: هنوز زمان انتشار این کتاب مشخص نیست اما مسئولان بنیاد حفظ آثار قول مساعدی برای انتشار این کتاب تا دو ماه آینده (بهمن‌ماه) داده‌اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها