سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
نخستین شماره ماهنامه کودک و نوجوان «پرنده آبی» منتشر شد

نخستین شماره ماهنامه کودک و نوجوان «پرنده آبی» ویژه آبان 94 از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین شماره ماهنامه کودک و نوجوان «پرنده آبی» ویژه آبان 94 از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.
 
این شماره از این ماهنامه شامل مطالب متنوعی مانند دیدار با خانواده آشنا، 13 عدد شانس من است، پرونده‌ای درباره فیلم حضرت محمد (ص)، پرونده‌ای برای مشق شب، بیا مرا اهلی کن، گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی، دور ایران، پرده نقره‌ای، قطار آبی و بچه‌های جزیره است.
 
در ابتدای این ماهنامه در بخشی از سخن مدیرمسئول با عنوان «پرنده آبی، دوست کودکان ایرانی» می‌خوانیم: «پرنده آبی تنها یک نام نیست. پرنده آبی دوست و همراه کودک ایرانی است. پرنده آبی در پی آن است که هم با والدین گفت‌وگو کند و هم با کودکان و نوجوانان ایرانی. در عصری زندگی می‌کنیم که در آن کودکان و نوجوانان روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند و ما هنوز در ابتدای کار هستیم...»
 
در این شماره در بخش خانواده آشنا گفت‌وگو با علیرضا خمسه و دخترش گلسا، پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان در پرنده کاغذی، گفت‌وگو با مجید مجیدی در پرده نقره‌ای، گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی در بخش کودک دیروز، گفت‌وگو با دکتر فاطمه قاسم‌زاده در بخش پرونده به چشم می‌خورد.
 
شماره اول از ماهنامه کودک و نوجوان «پرنده آبی» با مدیر مسئولی دکتر مسعود کوثری در قالب 64 صفحه و قیمت 30 هزار ریال منتشر شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها