دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
توزیع «روح فرشتگان سوسنگرد» در سالروز شکست حصر سوسنگرد/ به زودی «طوفان در راه است»

کتاب «روح فرشتگان سوسنگرد» سه‌شنبه 26 آبان در سالروز گرامیداشت حصرسوسنگرد به مناسبت بیست و سومین هفته کتاب توزیع می‌شود.

ایرج نژاد‌رسول، مدیر سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: برنامه گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد، سه‌شنبه 26 آبان 1394 در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم کتاب «روح فرشتگان سوسنگرد» نوشته سرلشگر سید حسن فیروز‌آبادی نیز به مناسبت هم‌زمانی بیست و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و سالروز شکست حصر آبادان به فرمان امام خمینی(ره) توزیع خواهد شد.

مدیر سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس درباره محتوای این اثر توضیح داد: در این کتاب پالتویی و 72 صفحه‌ای، پیام و سخنرانی سرلشگر فیروز‌آبادی درباره حصر آبادان آمده است. این پیام و سخنرانی در واقع خاطرات او از شکست حصر سوسنگرد هستند.

وی همچنین از در دست انتشار بودن کتاب دیگری به نام «طوفان در راه‌ است» درباره شکست حصر سوسنگرد خبر داد و گفت: این کتاب نوشته گلعلی بابایی است که سال 92 در نسخه‌های محدود منتشر شده بود اما فرصت نبود تا فیپا و شابک آن هم گرفته شود. قرار است به زودی با دریافت این شماره‌ها، آیین رونمایی برای این کتاب برگزار شود.

نژاد‌رسول درباره محتوای این اثر اظهار کرد: این کتاب شامل خاطراتی از رزمندگان و تحلیل سردار گلعلی بابایی از چگونگی شکست حصر آبادان است.

به گفته نژاد‌رسول برنامه گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد، از ساعت 15 فردا، با سخنرانی مقامات کشوری و لشگری در باغ‌موزه دفاع مقدس به نشانی تهران، بزرگراه شهید حقانی برگزار خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها