چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
بارگذاری تازه‌های نشر سمت در شبکه اجتماعی تلگرام همزمان با هفته کتاب

سیمین هاشمی، مدیر روابط عمومی سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با اعلام برنامه‌های (سمت) به مناسبت هفته کتاب از آغاز به‌کار رسمی کانال تلگرام سمت همزمان با هفته کتاب خبر داد.

سیمین هاشمی،‌ مدیر روابط عمومی سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها (سمت) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره فعالیت‌های انتشارات «سمت» به مناسبت هفته کتاب اظهار کرد: «سمت» به مناسبت بیست‌وسومین هفته کتاب جمهوری اسلامی در دو نمایشگاه کتاب حضور خواهد داشت.  
 
وی افزود: «سمت» نزدیک به یک‌هزار عنوان کتاب تخصصی جدید در ششمین دوره از نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی که از 23 تا 29 آبان‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می‌شود، حضور خواهد داشت. 140 عنوان کتاب نیز در نمایشگاه تخصصی هنر که از سوی فرهنگستان هنر برگزار می‌شود، عرضه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها (سمت) ادامه داد: نمایشگاه هنر نیز از 23 تا 30 آبان‌‌ماه در «گالری آئینه» مؤسسه فرهنگی ـ هنری صبا برپا می‌شود. برای حضور در نمایشگاه استانی گلستان در شهر گرگان به مناسبت هفته کتاب نیز از طریق نمایندگی‌‌های سازمان در حال رایزنی هستیم.
   
هاشمی گفت‌: همزمان با هفته کتاب، کانال اطلاع‌رسانی سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها (سمت) در شبکه تلگرام به‌طور رسمی راه‌اندازی می‌شود. مخاطبان کانال «سمت» می‌توانند علاوه بر اطلاع‌ از آخرین اخبار انتشار کتاب‌های این سازمان، چکیده و نقد کتاب‌ها را نیز مشاهده کنند.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها