چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
مرادخانی: استمرار فعالیت، رمز موفقیت خبرگزاری کتاب است/ تداعی اندیشه با شنیدن نام «کتاب»

علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه خانه کتاب در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، گفت: خبرگزاری کتاب ایران، با استمرار بخشیدن به کارکرد خود در عرصه کتاب می‌تواند در معرفی و ترویج کتابخوانی موفق عمل کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه خانه کتاب در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات گفت: خبرگزاری کتاب ایران به عنوان تحصصی‌ترین رسانه در حوزه کتاب می‌تواند با استمرار بخشیدن به کارکرد خود در این حوزه موفق عمل کند.
 
وی با تاکید بر این‌که مقوله کتاب نیازمند نگاه جدی‌تر است، اظهار کرد: اهمیت کتاب را باید بیش از جشنواره و فستیوال دانست. در این میان خبرگزاری کتاب با ادامه چرخه فعالیت خود و بهره‌گیری از محققان و صاحبان فن می‌تواند در این حوزه گام‌های موثری بردارد.

مرادخانی ادامه داد: هر مساله در جهان «تداعی» خودش را دارد. وقتی صحبت از دانش و اندیشه به میان می‌آید، تنها «کتاب» در ذهن جویندگان دانش و اندیشه متصور می‌شود. هر چند امرزوه کتاب‌های الکترونیکی نیز به بازار آمده اما هنوز کتاب در شکل و سیاق کاغذ و جلد جایگاه دیگری در نزد کتاب‌دوستان دارد و کتابخانه می‌تواند باعث جلای روح علاقه‌مندان شود.
 
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا 23 آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره)، پذیرای علاقه‌مندان است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها