دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
برنامه نشست‌های بخش جنبی نمایشگاه استانی کتاب كرمان اعلام شد

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنکی ایران نشست‌های بخش جنبی چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب کرمان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در سالن فعاليت‌هاي جنبی چهاردهمين نمایشگاه استانی کتاب كرمان، دوازده نشست تخصصی، علمی و ادبی در موضوع‌های مختلف برگزار می​شود.
 
بخش فعاليت‌های جنبی، یکی از بخش‌های چهاردهمين نمایشگاه کتاب كرمان است که همزمان با برپایی نمایشگاه، نشست‌هایی با موضوع‌های مختلف ادبیات، تاریخ، رونمایی و نقد کتاب‌ها و همچنین بزرگداشت‌هایی برای بزرگان برگزار می‌‌کند.

هر روز عصر نشست‌های «نقد و بررسی وضعیت داستان‌نویسی در استان»، «بررسی مشکلات توزیع کتاب در استان»، «نهضت سرخ حسینی و  انتظار موعود»، «نقش انجمن‌های کتابداری در ترویج مطالعه»، «شعر و مشاعره»، «مطالعه، چالش‌ها و فرصت‌ها»، «جایگاه زن در نظام خانواده و اجتماع»، «رونمایی و نقد کتاب زندگی نام شهید جلال محمدی»، «کارآفرینی»، «ادبیات کودک، تصویرگری و آموزش تفکر»، «رونمایی و نقد کتاب تل ابلیس و مجموعه آثار مس شناخت»، «کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی اجتماعی نظم و امنیت» در محل سرای اهل قلم نمايشگاه استانی کتاب كرمان برگزار می‌شود.
 
چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب کرمان به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا  22 آبان‌ماه برپا خواهد بود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها