سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
بازخوانی و معرفی کتاب «پرسش و پاسخ درباره زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)»

نشست بازخوانی کتاب «پرسش و پاسخ درباره زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)» به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت این بانوی بزرگوار در روز چهارشنبه، 13 اسفند ماه در کتابخانه مسجدالنبی(ص) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهرانسر، این نشست از ساعت 16 تا 18 با حضور فاطمه مشایخ مترجم کتاب و سهیلا بابا فرمانده پایگاه خواهران بسیج ثارالله منطقه غرب تهران برگزار می شود. 

این کتاب که ترجمه ای از کتاب (سلوا فاطمه (س)) تألیف «حبیب بدره»است با روش جدیدی به بررسی روش زندگی حضرت زهرا (س)، مسائل حلال و حرام، معاد به انضمام احادیث شریف فاطمی، مکارم اخلاق آن حضرت و شرح خطبه آن حضرت و نیز تسبیح حضرتش می پردازد. کتاب مذکور در 5 بخش مجزا شامل: گفتگو میان پدر و دختر به صورت سؤال و جواب، تفسیر حدیث کسا، تفسیر خطبه حضرت زهرا(س)، مروری اجمالی بر زندگانی حضرت صدیقه طاهره(س) و نقل سخنان ائمه، بزرگان و دانشمندان تهیه و تدوین شده است. 

در بخشی از مقدمه ناشر آمده است:«اگر فاطمه(س) برترین بانوی جهانیان است و در بین زنان از هر جهت کسی دارای مقامی والاتر از او نیست پس شناخت سراسر زندگانی و تمامی لحظات حیات او  از ارزش فوق العاده برخوردار می باشد. چرا که آدمی با دقت و تأمل در آن می تواند به عالی ترین رتبه های روحانی نائل می‌شود.» 

کتابخانه مشارکتی مسجدالنبی (ص) در شهرک پاسداران، خیابان شهید طالبی، خیابان 27 مرکزی واقع شده است و شرکت در نشست های آن برای عموم بازدیدکنندگان آزاد است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها