شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
بررسی «آه باشین» در دو مرکز فرهنگی با حضور مزینانی

رمان «آه باشین» نوشته محمد‌کاظم مزینانی در «فرهنگسرای انقلاب اسلامی» و «شهر کتاب» بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) رمان «آه با شین» برگزیده جشنواره داستان انقلاب و هفتمین دوره جایزه جلال در دهمین نشست «باشگاه کتاب» فرهنگسرای انقلاب اسلامي و مرکز فرهنگی شهر کتاب بررسی می‌شود. در هر دو نشست، محمد کاظم مزینانی، نگارنده اثر حضور خواهد داشت.

«آه با ‌شین» روایت فعالیت یک مبارز انقلابی چپ با فضای فکری کمونیستی است. داستان از دهه‌ 20 شمسی و بدو تولد شخصیت اصلی داستان آغاز می‌شود و تا سال 90 ادامه دارد. در این رمان به نوعی به تناقضات و تفاوت‌های نسلی بین شخصیت اصلی و فرزندش اشاره شده است.

نشست بررسی «آه باشین» در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب دوشنبه، 13 بهمن 93  از ساعت 16 با حضور یوسفعلی میرشکاک و ابراهیم حسن بیگی بررسی خواهد شد.

در این برنامه لیلا زارع، بازیگر سینما و تلویزیون بخش‌های از کتاب را برای میهمانان برنامه می‌خواند. همچنین، کتاب «آه باشین» با تخفیف 50 درصدی به اعضای کتابخانه عرضه می‌شود.

فرهنگسرای انقلاب اسلامي در تهران، بزرگراه شهيد نواب صفوی، تقاطع پل كميل، ابتدای كميل شرقی واقع است.

همچنین، «آه باشین» از ساعت 16 و 30 دقیقه سه‌شنبه، 14بهمن در نشست هفتگی مرکز فرهنگی «شهر کتاب» با حضور  حسین بیات، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی و بلقیس سلیمانی، نویسنده و منتقد ادبی بررسی خواهد شد.

مرکز فرهنگی شهرکتاب در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها