جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
ابراز رضایت معاون فرهنگی هنری ارشاد قم از استقبال مخاطبان نمایشگاه حوزه دین

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استقبال از نمایشگاه کتاب حوزه دین قابل قبول بوده و خوشبختانه از کتاب‌های قرآنی استقبال بسیار خوبی شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه کتاب حوزه دین، حامد حجتی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه دین اظهار کرد: با توجه به این‌که بیشتر زمان نمایشگاه را پشت سر گذاشته‌ایم توقع ما از استقبال فرهیختگان، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تقریبا برآورده شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: نمایشگاه امسال بعد تخصصی آن جدی‌تر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است و حضور در بعد تخصصی کتاب حوزه دین سبب شد مخاطبان اصلی این نمایشگاه خود را به این نمایشگاه برسانند و دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه نیز احساس می‌کنند فضای مناسبی برای مخاطبان ویژه این حوزه ایجاد کرده‌اند.

وی درباره عناوین عرضه شده در این نمایشگاه گفت: موضوعات قرآنی یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که تقریبا در همه غرفه‌هایی که به طور تخصصی روی حوزه دین کار می‌کنند وجود دارد و خوشبختانه از کتب قرآنی استقبال بسیار خوبی شده است.

حجتی عنوان کرد: در یک تبادل فرهنگی بین ناشران و فرهیختگان این اتفاق به طور جدی رخ داد و گاهی مشاهده کرده‌ام که دوره‌های تفصیلی ما را علاقه‌مندانی از کشورهای دیگر خریداری کرده‌اند یا این اتفاق در حالت عکس هم رخ داده و این در نوع خود قابل تامل است.

وی بیان کرد: یکی از اتفاقات قابل توجه نمایشگاه حوزه دین، ارائه قرآن در چاپ‌ها و شمایل گوناگون است که این هم یکی از جلوه‌های جذاب نمایشگاه است که هر ناشری آن را به فراخور ذوق خود چاپ کرده و از کتب قرآن نیز استقبال خوبی به عمل آمده است.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: از کتاب‌های با موضوع عترت نیز استقبال خوبی داشته‌ایم و از میزان بُنی که قرار است در اختیار بازدیدکنندگان قرار بگیرد، قسمت اعظم آن استفاده شده و برای روز پایانی نمایشگاه نیز بن‌هایی پیش بینی شده است.

حجتی توضیح داد: عمده کتبی که در این نمایشگاه وجود دارد به زبان‌های فارسی و عربی است البته از زبان انگلیسی و زبان‌های دیگر نیز کتاب‌هایی در این نمایشگاه وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها