سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
اهدای ماشین جادویی به کودکان کتابخوان

یان فلمینگ، خالق داستان های مشهور جیمز باند در کتاب «چیتی چیتی بنگ بنگ» کودکان و نوجوانان را با ماجراهای جالب یک ماشین جادویی همراه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب «چیتی چیتی بنگ بنگ» نوشته یان فلمینگ، خالق داستان های مشهور جیمز باند، با تصویرسازی جان برنینگهام، از مجموعه رمان‌های کلاسیک نوجوان است که ماجرای یک ماشین جادویی را برای کودکان گروه سنی «ج و د» تعریف می‌کند.
 
این کتاب در قالب سه بخش ماجرای خانواده‌ای به نام پات را بیان می‌کند. ماجرا از این قرار است که روزی ناخدا کاراکتاکاس پات، پدر خانواده که هم مخترع است و هم مکتشف، تصمیم می‌گیرد یک ماشین اوراقی را خریداری کرده و آنرا تعمیر و به یک ماشین مسابقه‌ای تبدیل کند اما این ماشین به یک ماشین جادویی تبدیل می‌شود و ...

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «تبهکارها موقع دزدیدن جرمی و جیما لباس‌هایشان را هم برداشته بودند. جرمی و جمیما هم لباس‌شان را پوشیدند و آماده بودند. آنها تند و تند داشتند با هم پچ‌پچ می‌کردند. طوری که اگر کسی پشت در بود فکر می‌کرد که بچه‌ها کجا هستند یا اینکه چه اتفاقی برایشان افتاده است و چرا اینقدر ساکت‌اند؟ تا اینکه کسی آمد و برایشان صبحانه آورد...»

انتشارات قدیانی، کتاب «چیتی چیتی، بنگ بنگ» را در 136 صفحه مصور با شمارگان هزار و 100 نسخه , به قیمت 55 هزار ریال منتشر کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها